Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΣΚΕΨΕΙΣ...

 
Η μεγάλη στιγμή πλησιάζει....Σε λιγότερο απο τρία εικοσιτετράωρα η ζωή μου θα αλλάξει οριστικά και για πάντα...Θα γίνω μαμά, ποιος να το περίμενε...εγώ μαμά. Και μόνο που το προφέρω μου ακούγεται περίεργο, ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι θα μου συμβεί πραγματικά, υπάρχει σαν σκέψη αλλά θεωρώ πως η πραγματικότητα θα με προσγειώσει ανώμαλα. 
Η περίοδος της προσμονής με έκανε να σκεφτώ τη ζωή μου διαφορετικά, έτσι λοιπόν έκανα μια ανασκόπηση για το τι έμαθα μέχρι τώρα στα λιγοστά χρόνια που ζω....
Έμαθα λοιπόν πως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, έστω κι αν προσπαθούν...
Έμαθα πως κανείς δεν πρόκειται να ανέβει στην πλάτη σου , εκτός κι αν εσύ ο ίδιος σκύψεις (αυτό κάποιος το έχει πει αλλά αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει).
Έμαθα πως οσο κι αν έχει κάποιος πληγωθεί, ο χρόνος είναι αυτός που τα αφήνει όλα πίσω...
Έμαθα να αγαπώ και κάποιον άλλο εκτός απο τον εαυτό μου...δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο....
Έμαθα πως όταν οι άλλοι γύρω μου προσπαθούν να με μειώσουν, είναι γιατί δεν έχουν άλλο τρόπο να αισθανθούν καλύτερα με τους εαυτούς τους...
Έμαθα να στηρίζομαι στις δικές μου δυνάμεις έτσι ώστε όταν τα πόδια μου κοπούν να μη χρειάζομαι σάπια δεκανίκια για να σταθώ.
Έμαθα πως οι μόνοι άνθρωποι που θα είναι πάντα δίπλα μου είναι η οικογένεια μου...οικογένεια βεβαια θωρώ όχι μόνο τους ανθρώπους που συνδέομαι μαζι τους εξ αίματος, αλλά και αυτούς που επέλεξα να γίνουν...
Έμαθα πως η φιλία είναι το πολυτιμότερο δώρο και πως θέλει κόπους για να κρατηθεί...
Έμαθα να αναλαμβάνω τις ευθύνες των πράξεων μου και να αναγνωρίζω τα λάθη μου, τα οποία βέβαια και προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω (οσο γίνεται δλδ).
Έμαθα πως στη ζωή δεν πρέπει να κάνουμε σχέδια, γιατί έχει πάντα ενα μαγικό τρόπο να στα χαλάει όλα..Και εκεί που λες πως τώρα πια όλα κυλάνε ρολόι, έρχεται το απροσδόκητο και σου χτυπάει την πόρτα...Αυτό το έχω μάθει πολύ καλά
Έμαθα να μην εμπιστεύομαι τόσο πολυ τους ανθρώπους με το ωραίο περιτύλιγμα και τα ωραία λόγια, πλεον θέλω μόνο πράξεις.
Έμαθα πως ο άνθρωπος έχει τόση πολύ δύναμη μέσα του, που είναι ικανός να ξεπεράσει όποιες δύσκολες καταστάσεις προκύψουν στη ζωή του.
Έμαθα πως το αληθίνο νόημα της ζωής δεν είναι να έχεις χρήματα, ομορφιά και ανέσεις για να ζήσεις ευτυχισμένος, αλλά να δημιουργήσεις μέσα απο την αγάπη σου...
Έμαθα πως αληθινά έξυπνος δεν είναι εκείνος που σε κάνει να νιώθεις κουτός...οτι δεν εκπέμπεται δεν υπάρχει...
Και τέλος έμαθα πως μόνος δημιουργείς (solus creas)
Αυτά προς το παρόν, τα υπόλοιπα μετά τον τοκετό...Σίγουρα θα είμαι πιο σοφή...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου